Se hele styleguiden ved å klikke på forsiden.
Hvordan kan du som er nettverksmedlem bruke Crossings 200-logo og -design?
For at alle jubileumsprosjekter og -arrangementer kan bli lett gjenkjennelige, ønsker vi at du skal bruke logoen til Crossings 200 sammen med din egen (organisasjons)logo i din markedsføring. Dette kalles co-branding. Slik viser du tydelig at prosjektet eller arrangementet ditt er en del av den nasjonale jubileumsmarkeringen.
Det er bare styringsgruppa til Crossings 200 som bruker kun Crossings-200 logoen i sin kommunikasjon.
Du kan laste ned Crossings 200-logoen fra lista nedenfor.
Logoen skal aldri endres, strekkes eller trykkes i andre farger enn de godkjente (se designhåndboka). Er dere flere enn to samarbeidspartnere, anbefaler vi at Crossings 200 logoen brukes øverst med samarbeidspartnere listet opp under.
Er det fortsatt noe du lurer på, eller trenger du hjelp? Ta kontakt med crossings200@annomuseum.no
Nedlastbare logofiler
Vektoriserte filer kan lastes ned via lenker i designhåndboka du ser øverst.
En komité med representanter fra USA og Norge har utarbeidet denne visuelle profilen for Crossings 200. Arbeidet er utført av designbyrået REPLACE i Minneapolis.